- REGULAMIN
Zasady współpracy
I. Wstęp
- Regulamin określa warunki świadczenia usług psychologicznych przez Centrum Psychoterapii Azymut Adam Zajączkowski z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23/1, poniżej nazwaną „Centrum Psychoterapii AZYMUT” lub „Centrum”.
-
Z konsultacji i psychoterapii w „Centrum Psychoterapii AZYMUT” mogą korzystać osoby, które wyrażają zgodę na kontakt ze specjalistami pracującymi w „Centrum” i respektują niniejszy Regulamin.
-
Z pomocy psychoterapeutycznej w „Centrum Psychoterapii AZYMUT” mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, tj. osoby niepełnoletniej wymagana jest zgoda opiekuna prawnego (rodzica). Osoby niepełnoletnie przyjmowane są razem z rodzicami lub opiekunami prawnymi i za ich pisemną zgodą.
II. Umawianie wizyty
-
Wizytę u specjalisty można umówić:
- za pomocą kalendarza dostępnego na stronie: https://centrumazymut.pl/umow-wizyte/,
- wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@centrumazymut.pl
- Zostaniesz poproszony o podanie pełnych danych do rejestracji, tj. imię i nazwisko, adres mail, numer telefonu, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację, zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Centrum.
- Świadczenie Usługi możliwe jest tylko w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu
- Jeżeli umawiasz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, musisz zapłacić z góry, w ciągu 6 godzin od umówienia wizyty.
- Rezerwacje za pomocą kalendarza na Stronie dokonywane są przez oprogramowanie dostarczane przez: spółkę „SAFI STUDIO Paweł Nowakowski”, Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 5311610855.
III. Świadczenie usługi
-
Usługa będzie świadczona przez wybranego Specjalistę stacjonarnie, w gabinecie przy ul. J. H. Dąbrowskiego 23/1 lub online, za pośrednictwem komunikatora Zoom lub Google Meets.
- W przypadku osoby niepełnoletniej na pierwszej wizycie w gabinecie musi być obecny rodzic lub opiekun prawny.
-
W przypadku wizyty online musisz posiadać:
- komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
- szybkie łącze internetowe – minimalnie 512 kb/s (wysyłanie i pobieranie),
- zainstalowaną przeglądarkę internetową,
- aktywną pocztę e-mail.
- Wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed wizytą dostaniesz od nas link do spotkania (mailowo).
- Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez specjalistę.
- Nie możesz nagrywać przebiegu wizyty. Wizyta może być nagrywana przez Specjalistę, ale tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
-
Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na wizytę, możemy odmówić jej świadczenia w sytuacji gdy:
- będziemy przypuszczać, że jesteś osobą niepełnoletnią,
- świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące aktualnie przepisy prawa lub zasady etyki zawodowej,
- będziemy mieli uzasadnione podejrzenie, że świadczenie usługi może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu – otrzymasz wtedy informację, gdzie możesz uzyskać pomoc,
- nie uregulujesz płatności za wizytę najpóźniej na 12 godzin przed umówionym terminem wizyty.
IV. Odwołanie wizyty lub nieobecność
-
Możesz odwołać umówioną wizytę poprzez:
- wysyłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@centrumazymut.pl
- bezpośredni kontakt ze Specjalistą – jeśli wyrazi na to zgodę – najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem konsultacji wizyty.
- Jeżeli nie odwołasz wizyty w powyższy sposób wskazany lub ustalonej godzinie wizyty nie pojawisz się w gabinecie lub na wizycie online spowoduje to utratę terminu i konieczność pokrycia pełnego kosztu odwołanej sesji. Wynika to z tego, że zarezerwowany dla Ciebie termin jest czasem Specjalisty, a nieobecność jest dla nas realną stratą.
- Jeżeli wizyta nie odbędzie z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, zaproponujemy Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić kolejnego terminu, zwrócimy Ci 100% opłaty za sesję.
-
Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w ustawie o prawach konsumenta. Prawo to dotyczy tylko tych wizyt, na które umówisz się przez przez Internet, telefonicznie lub sms-owo. W przypadku takich wizyt zastosowanie mają następujące zasady:
- o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji.
V. Spóźnienia
- Wizyta u psychologa / psychoterapeuty trwa 50 minut.
- Wizyta nie zostaje przedłużona, jeśli się na nią spóźnisz.
- W razie spóźnienia Specjalista czeka 30 minut. Jeśli jednak powiadomisz Specjalistę o spóźnieniu, ma on obowiązek poczekać na Ciebie, nie dłużej jednak niż 50 minut. W przypadku spóźnienie powyżej 30 minut – przy braku informacji z Twojej strony – Specjalista ma prawo opuścić gabinet lub odejść od komputera. Taka sesja pozostaje sesją pełnopłatną
- W przypadku gdy wizyta z umówionym Terapeutą nie może się odbyć w uzgodnionym terminie z przyczyn, za które odpowiada Centrum jest możliwy:
- zwrot całości opłaty za wizytę,
- umówienie innego terminu wizyty za Twoja zgodą.
VI. Reklamacje
-
Masz prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług w terminie 14 dni od dnia wizyty:
- reklamacja może zostać przesłana drogą mailową na adres: kontakt@centrumazymut.pl lub drogą pisemną na adres: Centrum Psychoterapii Azymut, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23/1, 60-840 Poznań,
- reklamacja powinna zawierać Twoje dokładne dane (imię, nazwisko, PESEL, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji,
- rozpatrzymy reklamację w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania,
- aktywną pocztę e-mail,
- odpowiedź na reklamację jest wysyłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail lub na adres korespondencyjny,
- w przypadku uznania reklamacji Centrum dokona zwrotu części/całości opłaty za wizytę na wskazany przez Ciebie numer konta.