1. REGULAMIN
 

Zasady współpracy

I. Wstęp

  1. Regulamin określa warunki świadczenia usług psychologicznych przez Centrum Psychoterapii Azymut Adam Zajączkowski  z siedzibą w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23/1, poniżej nazwaną „Centrum Psychoterapii AZYMUT” lub „Centrum”.
  2. Z konsultacji i psychoterapii w „Centrum Psychoterapii AZYMUT” mogą korzystać osoby, które wyrażają zgodę na kontakt ze specjalistami pracującymi w „Centrum” i respektują niniejszy Regulamin.

  3. Z pomocy psychoterapeutycznej w „Centrum Psychoterapii AZYMUT” mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, tj. osoby niepełnoletniej wymagana jest zgoda opiekuna prawnego (rodzica).  Osoby niepełnoletnie przyjmowane są razem  z rodzicami lub opiekunami prawnymi i za ich pisemną zgodą. 

II. Umawianie wizyty

  1. Wizytę u specjalisty można umówić:

  1. Zostaniesz poproszony o podanie pełnych danych do rejestracji, tj. imię i nazwisko, adres mail, numer telefonu, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację, zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności Centrum.
  2. Świadczenie Usługi możliwe jest tylko w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu
  3. Jeżeli umawiasz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, musisz zapłacić z góry, w ciągu 6 godzin od umówienia wizyty.
  4. Rezerwacje za pomocą kalendarza na Stronie dokonywane są przez oprogramowanie dostarczane przez: spółkę „SAFI STUDIO Paweł Nowakowski”, Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 5311610855. 

III. Świadczenie usługi

  1. Usługa będzie świadczona przez wybranego Specjalistę stacjonarnie, w gabinecie przy ul. J. H. Dąbrowskiego 23/1 lub online, za pośrednictwem komunikatora Zoom lub Google Meets.

  2. W przypadku osoby niepełnoletniej na pierwszej wizycie w gabinecie musi być obecny rodzic lub opiekun prawny.
  3. W przypadku wizyty online musisz posiadać:

    • komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
    • szybkie łącze internetowe – minimalnie 512 kb/s (wysyłanie i pobieranie),
    • zainstalowaną przeglądarkę internetową,
    • aktywną pocztę e-mail.
  4. Wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed wizytą dostaniesz od nas link do spotkania (mailowo).
  5. Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez specjalistę.
  6. Nie możesz nagrywać przebiegu wizyty. Wizyta może być nagrywana przez Specjalistę, ale tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
  7. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na wizytę, możemy odmówić jej świadczenia w sytuacji gdy:

    • będziemy przypuszczać, że jesteś osobą niepełnoletnią,
    • świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące aktualnie przepisy prawa lub zasady etyki zawodowej,
    • będziemy mieli uzasadnione podejrzenie, że świadczenie usługi może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu – otrzymasz wtedy informację, gdzie możesz uzyskać pomoc,
    • nie uregulujesz płatności za wizytę najpóźniej na 12 godzin przed umówionym terminem wizyty.

IV. Odwołanie wizyty lub nieobecność

  1. Możesz odwołać umówioną wizytę poprzez:

    • wysyłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@centrumazymut.pl
    • bezpośredni kontakt ze Specjalistą – jeśli wyrazi na to zgodę – najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem konsultacji wizyty.
  2. Jeżeli nie odwołasz wizyty w powyższy sposób wskazany lub ustalonej godzinie wizyty nie pojawisz się w gabinecie lub na wizycie online spowoduje to utratę terminu i konieczność pokrycia pełnego kosztu odwołanej sesji. Wynika to z tego, że zarezerwowany dla Ciebie termin jest czasem Specjalisty, a nieobecność jest dla nas realną stratą.
  3. Jeżeli wizyta nie odbędzie z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, zaproponujemy Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić kolejnego terminu, zwrócimy Ci 100% opłaty za sesję.
  4. Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w ustawie o prawach konsumenta. Prawo to dotyczy tylko tych wizyt, na które umówisz się przez przez Internet, telefonicznie lub sms-owo. W przypadku takich wizyt zastosowanie mają następujące zasady:

    • o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji.

V. Spóźnienia

  1. Wizyta u psychologa / psychoterapeuty trwa 50 minut.
  2. Wizyta nie zostaje przedłużona, jeśli się na nią spóźnisz.
  3. W razie spóźnienia Specjalista czeka 30 minut. Jeśli jednak powiadomisz Specjalistę o spóźnieniu, ma on obowiązek poczekać na Ciebie, nie dłużej jednak niż 50 minut. W przypadku spóźnienie powyżej 30 minut – przy braku informacji z Twojej strony – Specjalista ma prawo opuścić gabinet lub odejść od komputera. Taka sesja pozostaje sesją pełnopłatną
  4. W przypadku gdy wizyta z umówionym Terapeutą nie może się odbyć w uzgodnionym terminie z przyczyn, za które odpowiada Centrum jest możliwy:
  • zwrot całości opłaty za wizytę,
  • umówienie innego terminu wizyty za Twoja zgodą.

VI. Reklamacje

  1. Masz prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług w terminie 14 dni od dnia wizyty:

    • reklamacja może zostać przesłana drogą mailową na adres: kontakt@centrumazymut.pl lub drogą pisemną na adres: Centrum Psychoterapii Azymut, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 23/1, 60-840 Poznań,
    • reklamacja powinna zawierać Twoje dokładne dane (imię, nazwisko, PESEL, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji,
    • rozpatrzymy reklamację w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania,
    • aktywną pocztę e-mail,
    • odpowiedź na reklamację jest wysyłana na wskazany przez Ciebie adres e-mail lub na adres korespondencyjny,
    • w przypadku uznania reklamacji Centrum dokona zwrotu części/całości opłaty za wizytę na wskazany przez Ciebie numer konta.